Puolustuksekseni voi sanoa, etten tiennyt telemyymälässä asioinnin kestävän kuin terveyskeskuskäynnin. Tähän on tultu. Joskus sai kuvatkin tunnissa!
Asioinnin aihe oli nettipalvelutarjoajan vaihto. En nyt muista mitä palveluja ex-palveluntarjoaja on tarjonnut, ehkä itsepalvelua koneäänen kanssa. Koneäänen, jonka lempilause on "En saanut selvää". Siis et saanut selvää, vai etkö ymmärrä suomen kielen perussanastoa.
En tiedä mitään niin ärsyttävää "palvelua" kuin ihmisäänellä puhuva kone;
"Mitä asiasi koskee?"
- Valittaisin huonosta palvelusta
"En saanut selvää"
- Kiitos ja hyvästi
Meidät on opetettu itsepalvelemaan, ja joku vie rahat siitä välistä. Ja sitten pitäisi vielä ostaa kympillä lisää, että kaikille olisi töitä.
Koska mä voin!
En ollut Soneraan epätyytyväinen. Silloin kun kaikki pelasi, nettisuhde toimi. Kun yhteys katkesi, sen korjaaminen vei joka kerta sen sopimuksessa sallitun kolme vuorokautta. Mutta... kun sopimus tuli tiensä päähän, yhteys katkaistiin ennen sopimuksessa sovittua aikaa.
Kun nettiyhteys katkesi ja manasin sitä, tuli televisiosta Soneran mainos:
"Koska mä voin!"
No niin näköjään voit, kiitos vaan!
ChiliPark 2015